tiistai 22. toukokuuta 2012

Äidinkielen ja kirjallisuuden opetuksen foorumi 2012

Äidinkielen ja kirjallisuuden opetuksen foorumi pidetään 1. - 2.8.2012 Paasitornissa, Helsingissä.

Foorumin ohjelma on nähtävillä OPH:n sivuilla täällä.

Minua kiinnostavia työpajoja on monta erityisesti ensimmäisen päivän ohjelmistossa. Ilman muuta minua kiinnostaisi kuulla, mitä sanottavaa minuakin Oulun yliopiston kirjallisuuden laitoksella opettaneella Pirjo Vaittisella on kirjallisuuskeskustelusta verkossa. Lukkarinrakkaudesta suomen opetukseen ammatillisessa koulussa minua kiinnostaa myös kirjallisuus ammatillisen äidinkielen opetuksessa. Vaikka opetusblogien käyttö on minulle tuttua, olisi kiinnostavaa kuulla mitä sanottavaa Terhi Rannelalla on kirjallisuusblogeista.

Toisen päivän ohjelmistosta minua kiinnostaa kirjavinkit, väittely ja rock-lyriikka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heräsikö sinulle ajatuksia, jotka haluaisit jakaa kanssani? Kaikki kommentit ovat tervetulleita.