keskiviikko 14. lokakuuta 2015

Uusi alku


On taas aika pyyhkiä pölyt blogistani. Minun mediablogini *) pitäminen - ja oikeastaan melkein kaikki muukin nettielämä - on jäänyt sivummalle muiden harrastusten vuoksi. Pieni blogitauko venähti huomaamatta parin vuoden pituiseksi. Paradoksaalista kyllä yksi näistä vapaa-aikani kaapanneista harrastuksista on kirjoittaminen. Aloitin luovan kirjoittamisen opinnot Turun yliopiston avoimessa yliopistossa. Viime vuonna suoritin perusopinnot ja tänä vuonna alkoivat aineopinnot. Pitkästä aikaa innostuin taas fiktion kirjoittamisesta. 

Löysin myös lukutoukan itsestäni pitkästä aikaa. Ei siinä ehdi nettiin, kun pitää kulkea nenä kirjassa. 

Pitemmittä selityksittä blogitauko on tehnyt hyvää. Nyt taas voisi ehtiä bloggaamaan. Arvattavasti paljon kiinnostavaa on ehtinyt tapahtua sosiaalisessa mediassa.




---

*) Minun mediablogini on toiminut koko olemassaolonsa harrastuspohjalta. Aloitin Minun mediablogini mediakasvatuksen ammatillisten erikoisopintojen opinnäytteenä vuonna 2009. Mediakasvatuksen opintojen päätyttyä minusta oli luontevaa jatkaa bloggaamista mediakasvatukseen ja sosiaaliseen mediaan liittyvistä ilmiöistä.Olen kirjoittanut blogia vapaa-ajallani silloin, kun siihen on ollut aikaa ja kiinnostusta. Kaikki mielipiteeni ovat yksinomaan minun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heräsikö sinulle ajatuksia, jotka haluaisit jakaa kanssani? Kaikki kommentit ovat tervetulleita.